Autor Wiadomość
Zergadis
PostWysłany: Czw 3:59, 28 Lut 2008    Temat postu: Wszystkie Klasy

Nie każda rasa, a nawet podrasa pozwala na dowolny wybór profesji.

KLASY:

-Berserker (Niewrażliwość na umysł, +20% DM fizycznych, brak premii do obrony, nie może się sam leczyć; żadną miksturą; jedynie Bóg lub Kapłani)
-Paladyn (ODP na białą magię +20%, ODP na wampiryzm +20%, ODP na pozostałą czarną magię -20%, +20% DM biala magia)
-Zaklinacz (+20% DM i ODP natura)
-Druid (+20% DM i ODP natura, +20% magia życia, -20% ODP magia smierci, ogien)
-Wojownik (+10% DM fizyczne)
-Barbarzyńca (+20% DM fizyczne, +10% ODP magia, -10% ODP fizyczne)
-Nekromanta (+20% DM czarna magia)
-Licz (+20% DM ODP czarna magia, -20% ODP biala magia)
-Łowca Czarownic (+20% ODP umysł, +20% ODP klątwy)
-Łowca Cieni (+20% ODP czarna magia)
-Łowca Demonów (+20% DM i ODP ogień,-20%ODp magia światła)
-Kleryk (+20% Dm i ODP magia życia)
-Kapłan (+20% ODP i DM biala magia, -20% ODP czarna magia)
-Mag (+20% ODP i DM woda, -20% ODP błyskawice)
-Czarnoksiężnik (+20% ODP i DM ogień,-20%ODP woda)
-Czarodziej (+20% DM błyskawice)
-Czarownik (+20% DM Ogień)
-Szaman (+20% DM i ODP ziemia, -20% ODP woda)
-Skrytobójca (+20% Dm trucizny)
-Zabójca (+20% Dm fizyczne ze sztyletów, +10% Dm trucizny)
-Zbrojmistrz (+20% ODP fizyczne z dwureczna bronia)
-Łupieżca umysłu (+20% ODp i DM umysł, -20% ODP biala i czarna magia)
-Uczeń czerwonego smoka (+20% ODP i DM ogien, - 20% odp lód)
-Druid Cienia (+20% DM natura, czarna magia, -20% ODp biala magia)
-Iluzjonista (+20% Dm umysł)
-Przywoływacz (+10% ODp i Dm natura)
-Rycerz( +20% DM fizyczne z miecza)
-Mistrz Ostrzy (+20% Dm fizyczne z ostrzy)
-Topornik (+20% DM fizyczne z toporów)
-Bandyta (+20 ODP trucizna )
-Kawalerzysta (+20% DM fizyczne z broni drzewcowych)
-Łucznik (+20% Dm fizyczne z łuku)
-Kusznik (+20% Dm fizyczne z kuszy)
-Bard (+20% DM umysł, +20% ODP natura, -20% odp czarna magia)
-Łotr (+20% DM ODP trucizna , -20% ODP błyskawice)
-Strażnik (+20% ODP fizyczna z tarczą)
-Geniusz (+20% ODP i DM powietrze, -20% ODP ziemia)
-Wyrocznia (+20% DM magia życia i ODP umysł)
-Pan Jadu (+20% Dm i ODP trucizny, -20% błyskawice)
-Rębajło (+20% ODP natura)
-Wampirzy Lord ( +20% DM wampiryzm)
-Derwisz (+20Dm ODp powietrze, -10% lód i ogien)
-Strażnik Gaju (+20DM i ODP natura, -20% ODp ogien)
-Kapłanka Księżyca ( +10% DM magia, -10 % woda)
-Wódz (+20% ODP fizyczne, -20% ODP trucizny)
-Wróżbita (+20% Dm i ODP błyskawice, -20% ODP ziemia)
-Władca Zwierząt (+20% DM ziemia, natura, - 20% ODP powietrze)
-Nowicjusz (+20% ODP ogień)
-Rycerz Śmierci (+20% ODP i DM magia śmierci, -20% ODP magia życia)
-Upiorny Władca (+20% DM i ODP klątwy, -20% ODP magia światła)
-Pan Krypty (+20% DM i ODP ziemia, -20% ODP woda)
-Król (+20% DP , ODP 10% trucizny)
-Szlachcic (+20% DP, ODP 10% woda i lód)
-Generał (+20% ODP woda, powietrze, lód , -20% ODp ziemia)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group